برگزاری تظاهرات گسترده مخالفان تسليحات هسته‌ای در انگليس+ تصاویر

فعالان ضد جنگ در لندن تظاهرات گسترده ای را علیه گسترش تسلیحات هسته‌ای انگلیس برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، لندن شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مخالفان تسلیحات هسته ای انگلیس بود.

لندن صحنه برگزاری تظاهرات گسترده مخالفان تسليحات هسته‌ای انگليس بود

 انگلیس هر سال دو تا سه میلیارد پوند برای برنامه موشکهای هسته ای این کشور موسوم به ترایدنت هزینه می کند و این مسئله خشم فعالان  ضد تسلیحات اتمی را برانگیخته است. 

فعالان ضد هسته ای و ضد جنگ از پارلمان انگلیس می خواهند در انتخابات ماه مه 2015، برنامه موشک‌های هسته ای ترایدنت از دستور کار دولت خارج شود. 

لندن صحنه برگزاری تظاهرات گسترده مخالفان تسليحات هسته‌ای انگليس بود

آنها همچنین از پارلمان می خواهند کاری کند هر دولتی که روی کار می آید، تضمین کند بودجه دولت برای چنین طرحهایی هزینه نمی شود و به طرحهایی اختصاص می یابد که برای رفاه مردم ضروری است. 

شرکت کنندگان در تظاهرات با خود پلاکارهایی حمل می کردند که روی برخی از آنها نوشته شده بود "پول مردم نباید برای بمب خرج شود و پول مردم باید برای بهداشت و درمان و نه ترایدنت هزینه شود. "

لندن صحنه برگزاری تظاهرات گسترده مخالفان تسليحات هسته‌ای انگليس بود

دولت در حالی بودجه های کلانی را به بهانه امنیت ملی برای طرح تسلیحات اتمی هزینه می کند که برای جبران کسری بودجه ، بسیاری از طرحهای رفاهی را حذف و بودجه بخشهای آموزش و بهداشت و درمان را کاهش داده است. 

سیاستهای ریاضت اقتصادی دولت انگلیس سبب شده است بسیاری از مردم برای سیر کردن شکم خود و خانواده خود از موسسات خیریه و بانکهای غذایی کمک بگیرند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار