تاج: راهکارهایی برای دریافت مالیات در این جلسه پیش بینی کردیم/تغییر نتیجه بازی ایران و عراق خیلی سخت و دشوار بود

رییس سازمان لیگ برتر در حاشیه جلسه با رئیس امور مالیاتی استان تهران گفت: به هر حال هر کسی که در آمدی کسب می کند باید مالیاتش را بپردازد، پرداخت مالیات حقوق به حق دولت است.

تاج: راهکارهایی برای دریافت مالیات در این جلسه پیش بینی کردیم/تغییر نتیجه بازی ایران و عراق خیلی سخت و دشوار بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارمند دولت پولی که می‌گیرد مالیاتش را هم پرداخت می کند، بر این اساس بازیکنان ما هم باید این کار را انجام دهند، به هر حال ما نباید فرار مالیاتی درست کنیم پول بگیریم و مالیات ندهیم.

رئیس سازمان  لیگ برتر ادامه داد: برخی از بازیکنان بیان می‌کنند که ما تمام پولمان را نمی‌گیریم که مالیاتمان را هم بدهیم اما در این جلسه راهکارهایی پیش بینی کردیم که بازیکنان هر چه قدر که مبلغ قراردادشان را میگیرند به همان نسبت هم مالیات بدهند. سازمان دارایی هم بر این مسئله تاکید دارد که بازیکنان پولی را که گرفته اند مالیات بدهند و این حرف منطقی است.

تاج در ادامه عنوان کرد:‌ خوشبختانه اداره مالیات سوابق همه تیم ها و بازیکنان را دارد و ما هم مدارک لازم را در اختیار آ‌نان قرار داده‌ایم. به نظرم فرار مالیاتی توسط بازیکنان صورت نمی‌پذیرد در این جلسه مقرر شد بازیکنان به محض اینکه قراردادشان را تعریف کردند مالیاتشان را پرداخت کنند و زودتر بیایند نتیجه‌شان را به اداره مالیات بپردازند. در این جلسه یک بسته پیشنهادی هم در نظر گرفته شده، کسانی که مالیاتشان را دادند مزایایی را برای ‌آن‌ها اداره مالیات در نظر می‌گیرد.

وی در خصوص رد اعتراض ایران نسبت به بازیکن دوپینگی تیم عراق گفت: اعتراض درستی از سوی تیم ملی صورت گرفت اما اینکه نتیجه تغییر کند بسیار سخت و دشوار است، شرایط تیم ملی امید نسبت به تیم ملی بزرگسالمان فرق می‌کرد. در مجموع عملکرد تیم ملی مثبت بود اما همه مردم ایران به سمتی رفته بودند که انتظار داشتند که تیم ملی جزء چهار تیم برتر آسیا می‌شد.

تاج بیان کرد:‌ من نسبت به حذف ایران از جام ملت‌های ‌آسیا ناراحت هستم اما فدراسیون فوتبال و مسئولان روابط بین الملل پیگیر مسئله حذف ایران بودند، این موضوع باعث شد که ما یک هفته لیگ را زودتر آغاز کنیم.

وی در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از ماندن یا رفتن کی‌روش چیست بیان کرد: من ارزیابی مثبتی نسبت به کی‌روش دارم، ما باید از  تندروی‌ها جلوگیری کنیم، احترام مربیان داخلی و کی‌روش باید حفظ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، مالیات ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار