باغ گیاه‌شناسی سنگاپور با 63.7 - هکتار در کشور سنگاپور قرار دارد. این باغ تنها باغی در جهان می‌باشد که از 5 صبح تا 12 نیمه شب هر روز باز است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ باغ گیاه شناسی سنگاپور (Singapore Botanic Gardens) با  63.7 - هکتار  در کشور سنگاپور قرار دارد. این باغ تنها باغی در جهان می باشد  که از 5 صبح تا 12 نیمه شب هر روز باز است. 

"باغ گیاه شناسی " در سال 1822 توسط  سر استمفورد رافلز، بنیانگذار سنگاپور مدرن و مشتاق طبیعت ، تاسیس شد.  یکی از جاذبه های  اصلی این پارک ، باغ ملی ارکیده است که  دارای  بیش از 1000 گونه اصلی و  2،000 گونه پیوند زنده شده از ارکیده است. در داخل باغ ارکیده  جاذبه های دیگری از جمله سالن برکیل و باغ پرنیان ارکید، گلخانه ، تندیس های نمادین  وجود دارد.

باغ ارکیده در مقابل باغ پرندگان و در نزدیکی دریاچه "گاردن" قرار گرفته است. در این باغ شما می توانید انواع گل های ارکیده ، شیوه کاشت و نگهداری از آنها را بیاموزید.

 قسمتی از این باغ به کاشت "هایبیسکاس" اختصاص داده شده است. "هایبیسکاس" به ملکه گل های گرمسیری گفته می شوند و دوهزار گونه متفاوت از گیاه در این باغ پرورش داده می شوند. همین طور که شمادر باغ ارکید قدم می زنید با منظره رنگارنگی روبرو می شوید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار