مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از صدور محکومیت 954 میلیون ریالی برای دو قاچاقچی گوشی تلفن همراه و البسه در میاندوآب و سلماس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، محمد اقوامی اظهار داشت: طی روزهای گذشته به دو پرونده مهم قاچاق در تعزیرات حکومتی میاندوآب و سلماس رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها در ارتباط با قاچاق گوشی تلفن همراه و البسه بوده است،‌ گفت: مجموع محکومیت صادر شده برای متهمان این دو پرونده افزون بر 954 میلیون ریال بوده است.

اقوامی با اشاره به پرونده مربوط به قاچاق گوشی تلفن همراه در میاندوآب گفت: ماموران نیروی انتظامی استان به دنبال دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور، در ایست و بازرسی از یک دستگاه خودرو تعدادی گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد که پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی میاندوآب ارجاع گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف 173 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت قاچاق در قالب این پرونده خبر داد و افزود: با رسیدگی به این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی میاندوآب با توجه به دفاعیات بلا وجه متهم،‌ وی به پرداخت 532 میلیون ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شد.

وی همچنین در مورد قاچاق 132 دست مانتو و شلوار خارجی در شهرستان سلماس، گفت: با رسیدگی به این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سلماس،‌ ضمن ضبط البسه مکشوفه، متهم به پرداخت 422 میلیون و 377 هزار و 410 ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شد.

  انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.