نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی از تصویب اختصاص یک درصد از درآمد وزارتخانه ها و شرکت های دولتی درجهت توسعه ورزش در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حسین گروسی، نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت توسعه هر چه بیشتر زیرساخت ها و امکانات ورزشی اظهار کرد: از بهترین راهکارهای جلوگیری از افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی بویژه معضل اعتیاد و ارتقا‌ء سطح سلامت جامعه و کاهش هزینه‌های درمانی، پرداختن مضاعف به حوزه ورزشی است.

وی در ادامه افزود: به عنوان نمونه دیابتی‌ها 10 درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و با توجه به اینکه این بیماری قابل درمان نیست و بهترین روش مقابله با آن، پیشگیری است، اهمیت و جایگاه ورزش را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

نماینده مردم شهریار،ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پیشنهاد اختصاص یک درصد از درآمد وزارتخانه ها و شرکت‌های دولتی را در مجلس مطرح کرد و خوشبختانه این طرح به تصویب رسید و در کنار آن مقدر شده از محل ماده 180 مساعدت‌های خوب به منظور تخصیص اعتبارات به عرصه ورزشی تعلق گیرد که با تحقق آن، توفیقات مطلوب اثر و سازنده‌ای در آینده ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قدس ، معضل ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار