حاشیه چهارمین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر:

مردم به جشنواره تئاتر فجر روی خوش نشان دادند

اجراهای چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر نظر مخاطبان و تماشاگران تئاتر را جلب کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران ، شب گذشته چهارمین روز از سی وسومین جشنواره تئاتر فجر در حالی به کار خود پایان داد که نمایش «پرواز بر فراز شهرها» به کارگردانی نارینه درگوریان کاری از ارمنستان در تالار اصلی تئاتر شهر، «وقتی کنار پنجره می‌ایستیم» به کارگردانی یعقوب صدیق کمالی در چهارسو،‌ «من» به کارگردانی به فرهاد تجویدی و «کامنت» به کارگردانی مسعود باپیری در تماشاخانه ایرانشهر به اجرا رفتند.

اجرای چهارمین روز جشنواره نظر مخاطبان و تماشاگران را جلب کرد در حقیقت مردم به جشنواره تئاتر فجر روی خوش نشان دادند.

نمایش پرواز بر فراز شهرها به کارگردانی ناریه درگوریان از ارمنستان جزء تئاترهای خوب روز گذشته بود و نسبت به آثار خارجی که تاکنون به اجرا رفته است،‌ این اثر مورد توجه تماشاگران قرار گرفت اما باز هم نبود نمایشگر ترجمه برای آثار خارجی مورد گلایه مخاطبان بود و اکثر تماشاگران می‌گفتند اگر دیالوگ‌های نمایش‌های خارجی ترجمه می شد خیلی بهتر بود.

نمایش کامنت به کارگردانی یوسف باپیری و بازی نصیر محمدزاده، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، هوتن شکیبا در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر از دیگر نمایش‌های دیروز جشنواره بود که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و انصافا بعد از مدت‌های تماشاگران تئاتر، تئاتری خوب دیدند و با لحظه لحظه این نمایش همراه شدند همچنین بازی‌های خوب بازیگران حرفه‌ای کامنت را نمی‌توان کتمان کرد.

نمایش کامنت با حضور هنرمندانی چون: مسعود رایگان، محمود عزیزی، رضا درمیشیان و همراهی مجید سرسنگی مدیر مجموعه خانه هنرمندان به اجرا درآمد.

روبروی سالن سمندریان یعنی در سالن ناظرزاده کرمانی نمایش خوب دیگر، من به کارگردانی فرهاد تجویدی به اجرا می‌رفت و این اثر هم همچون آثار دیگر روز گذشته مورد استقبال بسیاری قرار گرفت و علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سانس دوم این نمایش به دیدن آن نشست.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.