معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام كرد: اعلام دقیق زمان پرواز در استان‌ها از نیمه بهمن و در تهران از اواخر بهمن ماه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص زمان بندی اعزام دانشگاهیان استان تهران گفت: زمان اعزام دانشجویان متاهل تهران از تاریخ ۱۴ /۱/ ۹۴ لغایت ۲۸ /۱/ ۹۴ خواهد بود و تمامی دانشجویان در این بازه زمانی اعزام خواهند شد.
 
وی افزود: اعزام دانشجویان پسر مجرد استان تهران از تاریخ ۳۰ /۱ /۹۴ لغایت ۱۴ /۲/ ۹۴ انجام خواهد شد و برای دانشجویان متاهل و مجرد استان تهران هیچ اعزامی در ایام نوروز وجود ندارد.
 
زارع با اشاره به مدت زمان سفر عمره گفت: طول سفر عمره ۱۰ روز می‌باشد و در بازه زمانی قید شده دانشجویان به سرزمین وحی اعزام و سفرشان ده روز به طول می‌انجامد.
 
معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص چگونگی كاروان بندی زایران گفت: كاروان بندی بر اساس قرار گرفتن هم دانشگاهی‌ها در یك كاروان خواهد بود و اعلام دقیق زمان پرواز در استان‌ها از نیمه بهمن و در تهران از اواخر بهمن ماه می‌باشد.
 
زارع تاكید كرد: زایران گرامی از مراجعه به رابطین دانشگاه‌ها و دفاتر ستاد عمره جهت درخواست برای اعزام در زمان خاص، جدا خودداری نمایند چون امكان جابجایی در تاریخ اعزام و یا جابجایی ایستگاه پروازی امكان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاروان ، عمره ، دانشگاه ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار