فرماندار لاهیجان؛

ضرورت تسهیلات به‌زارعی/ لاهیجان عروس شهرهای ایران

فرماندار لاهیجان گفت: امیدواریم بودجه‌ها بهزراعی برای باغ‌های چای این شهرستان هر چه سریع‌تر اختصاص یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه لاهیجان دارای توانمندی‌های صنعتی، تولیدی، کشاورزی و گردشگری است گفت: برای رشد و شکوفایی این شهرستان باید حمایت‌های لازم صورت گیرد چراکه لاهیجان دارای مزیت‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌ها است.

وی لاهیجان را یکی از 13 شهر گردشگری جهان اسلام عنوان کرد و افزود: لاهیجان عروس شهرهای ایران است و توجه به ویژگی‌های این شهرستان در توسعه آن بسیار اهمیت دارد.

فرماندار لاهیجان از ساخت دو شهرک صنعتی در لاهیججان خبر داد و افزود: عملیات ساخت و تجهیز دو شهرک صنعتی دیگر در بخش مرکزی و بخش رودبنه این شهرستان در حال اجرا است.

وی تولید برنج‌ و وجود باغ‌های چای را از دیگر ویژگی‌های لاهیجان برشمرد و تصریح کرد: لاهیجان دارای 24 هزار هکتار اراضی برنج‌کاری و 5 هزار هکتار اراضی و باغ‌های چای است.

کسرایی با تاکید بر ضرورت اختصاص تسهیلات بهزراعی یادآور شد: اکنون فصل بهزراعی باغ‌های چای است و امیدواریم بودجه‌ها بهزراعی برای باغ‌های چای این شهرستان هر چه سریع‌تر اختصاص یابد.

وی خواستار تسریع در ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی لاهیجان شد و خاطرنشان کرد: 10 کیلومتر نوار ساحلی این شهرستان می‌طلبد که منطقه آزاد تجاری و صنعتی ایجاد شود.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.