اعضای تیم استقلال در حال انجام تمرینات خاص قلعه نویی هستند و با اعلام مسئولان این تیم در مقابل خواسته سازمان مخالفت می کنند.

آبی ها بازنده هم شوند بازی نمی کنند!/طعنه دروازه بانان استقلالی به حقیقیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم استقلال در نظر دارد تا در ادامه مسابقات به نتیجه قابل توجهی دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداده است و مسئولان این تیم هنوز بازی ها شروع نشده با مسئولان در سازمان درگیر شدند و خواستار اجرای عدالت شدند.

گفتنی است استقلال قرار بود در تاریخ پانزدهم بهمن برای بازی با سپاهان آماده شود اما این تاریخ را تغییر دادند و حالا اعلام شده که استقلال باید در تاریخ هشتم بهمن به میدان برود و این موضوع شرایط را برای آبی ها تغییر داده است زیرا استقلالی‌ها در حال بدنسازی هستند و این موضوع برنامه های تیم را بطور کامل تغییر می دهد.

این در حالی است که استقلال با اوضاع خاصی روبرو شده است زیرا مسئولان با سازمان درگیر شدند و اوضاع تیم ملی نیز بازی‌ها و زمان آنرا تغییر داده است و مسئولان در سازمان نیز نمی توانند شرایط را طور دیگری پیش ببرند زیرا استقلال با دیگر تیم‌ها برابر است و باید قوانین را رعایت کند اما استقلالی‌ها در اوج دوران بدنسازی قرار دارند و بازی در تاریخ اعلام شده مصدومیت‌های فراوان را برای اعضای این تیم ایجاد می کند.

شایان ذکر است استقلالی‌ها مدعی شدند که حتی اگر در بازی با سپاهان بازنده شوند نیز به میدان نمی روند زیرا این بازی برای این تیم اهمیت داردو مسئولان باید شرایط تیم را درک کنند و با آنها کنار بیایند.

**استقلال و باز هم مشکل کمپ تمرینی/انتقادها کار دست آبی ها داد!

اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل بارها با مشکل تمرین در کمپ روبرو شدند و به نظر می رسد این مشکل ادامه دارد.

مسئولان تیم استقلال در حالی شرایط را در کمپ دنبال می کنند که همواره در کمپ با مشکلاتی خاص مواجه شدند اما هر بار این مشکلات به نوعی حل شده است اما بطور کامل تمام نشده است و ادامه دارد.

گفتنی است در حال حاضر نیز اتفاقاتی رخ داده است که مسئول کمپ در محل کار خود حاضر نمی شود و این موضوع برای باشگاه دردسر ساز شده است و اعضای این تیم باز هم با احتمال عدم هماهنگی برای تمرین روبرو می شوند.

این در حالی است که پیش از این مسئول کمپ علیه مسئولان و مدیران استقلال انتقاد و صحبت‌هایی را عنوان کرده بود که احتمال می رود این موضوع باعث این شده است که وی از این مقام بیرون برود و در محل کار خود حاضر نشود.

شایان ذکر است استقلال با اوضاعی خاص مواجه شده است زیرا مشخص نیست که این مشکل برای استقلال تا کجا پیش می رود و ادامه دار است زیرا تمرینات استقلال بصورت دائمی در این زمین انجام می شود و اگر مسئولان رسیدگی لازم را در این کمپ نداشته باشند استقلال برای انجام تمرینات با مشکلاتی خاص مواجه می شود و این موضوع قطعا با واکنش منفی قلعه نویی روبرو می شود و مسئولان باید پاسخگو باشند.

**طعنه دروازه بانان استقلالی و پرسپولیسی به حقیقی؛ با آن رفتارها یک پنالتی هم نگرفت!

حقیقی در بازی با عراق نتوانست حتی یک ضربه عراقی ها را مهار کند و این موضوع با انتقاد گلر های دیگر روبرو شد.

اعضای تیم ملی ایران نتوانستند در مقابل حریف عرب خود دوام بیاورند و بازی را از دست دادند و این در حالی است که انتقادها از گلر تیم ملی نیز زیاد است زیرا رفتارهای این بازیکن در جریان بازی با انتقاد همراه شده است.

گفتنی است ایران با اوضاع خاصی مواجه شده و این در حالی است که اعضا در انتظار رای مسئولان هستند تا برای بازگشت یا ادامه مسابقات برنامه ریزی کنند اما این در حالی است که کسی از شرایط و عملکرد حقیقی در این بازی رضایت ندارد زیرا این گلر حتی یک ضربه پنالتی نیز مهار نکرد و این در حالی است که وی یک دروازه بان پنالتی گیر است اما در این بازی به نظر می رسید که تمرکز لازم را نداشت.

این گلر با انتقادهایی روبرو شده است زیرا اعلام شده که این گلر با رفتارهایی که ارائه می کرد قصد داشت روحیه عراقی ها را از بین ببرد اما این طور نشدو عراقی ها برخلاف تصورات این بازیکن با روحیه بالایی ضربات را زدند و در نهایت بدون حتی مهار یک پنالتی بازی را از دست دادیم زیرا حقیقی نیز در این خصوص با مشکلاتی مواجه است و نتوانست انتظارها را در این بازی برآورده کند.

این در حالی است که برخی گلرهای قدیمی تیم ملی مدعی شدند رفتارهای این گلر برای سال‌ها پیش بوده و دیگر کاربردی ندارد و قدیمی شده است!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار