مسئول اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته مردم استقبال خوبی از پیش فروش بلیت‌ها داشتند.

سید احد میکائیل‌زاده مسئول اطلاع رسانی جشنواره سی و سوم فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در جشنواره امسال تدارک دیده شد و رویه‌ای که در نظر داشتیم، با افزایش استقبال و فروش بلیت در زمان پیش‌فروش رو به رو شدیم و این استقبال نسبت به گذشته بیشتر بود و ما در سه روز ده هزار سری بلیت فروختیم.

وی افزود: یکی از عوامل مهم این افزایش استقبال این بود که امسال "برنامه یک فیلم یک سلام" را برگزار کردیم که در معرفی فیلم‌ها به نحو مناسب و خوب عمل کرد و مردم با شناخت از فیلم‌های مورد علاقه‌شان خرید خود را انجام دادند.

میکائیل‌زاده عنوان کرد: روز 5 و 6 بهمن ماه سازمان‌ها و نهادها برای خرید بلیت خود می‌توانند اقدام کنند و همانطور که اعلام شده امسال سهمیه رایگان نداریم و تمام نهادها و سازمان‌ها باید در زمان مقرر برای خرید بلیت‌های مورد نظرشان اقدام کنند.

وی اظهار داشت: روز هفتم و هشتم بهمن ماه، علاقه‌مندانی که در زمان پیش فروش اقدام به خرید اینترنتی بلیت فیلم‌های مورد نظر خود کرده‌اند،‌می‌توانند با مراجعه به پردیس سینمای ملت، بلیت‌های خود را دریافت کنند.

میکائیل‌زاده خاطر نشان کرد: 20 تا 30 درصد از مجموع ظرفیت ها هم برای گیشه در نظر گرفته شده تا علاقمندان در روزهای جشنواره از گیشه بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه‌کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار