نيروهای مسلح و نيروهای مردمی عراق موفق شدند منطقه "منصوريه الجبل" در استان دياله را به طور کامل از وجود داعشی‌ها پاکسازی کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيونی "العراقيه"، نيروهای مسلح و نيروهای مردمی عراق موفق شدند منطقه "منصوريه الجبل" در استان "دياله" را به طور کامل از وجود افراد داعش پاکسازی کنند.

 نيروهای عراقی همچنين موفق شدند 15 تروريست را در استان "الانبار" از پای درآورند.

گزارشگر العراقيه در اين باره گزارش داد: نيروهای امنيتی عراق با کمک نيروهای مردمی از چهار محور برای آزادسازی مناطق سلسله و منصوريه الجبل در شمال شهرک مقداديه در استان دياله اقدام کردند. منابع امنيتی گفتند، نيروهای داعش در اين درگيری‌ها به محاصره نيروهای عراقی درآمدند و متحمل خسارات سنگينی شدند.

همچنين نيروهای وابسته به فرماندهی عمليات الانبار با حمايت نيروهای مردمی موفق شدند پانزده تروريست را در منطقه بوذياب در شمال الانبار از پای درآورند و سی و پنج بمب آماده انفجار را خنثی کنند.

در منطقه الخصفه استان الانبار نيز نيروهای امنيتی موفق شدند سه تک تيرانداز گروه داعش را بازداشت کنند. عمليات نظامی در اين منطقه برای از بين بردن بقيه تک تيراندازان داعش ادامه دارد.

همچنين نيروهای مشترک ارتش و پليس عراق در عملياتی گسترده توانستند جاده ارتباطي سامرا و ثرثار را آزاد کنند و پانزده تروريست را از پای درآورند.

ارتش آمريکا نيز با انتشار بيانيه‌ای اعلام کرد نيروهای ائتلاف 21 حمله هوايی در عراق برضد مواضع داعش در موصل و سنجار و تلعفر و کرکوک انجام دادند. در اين حملات، خودروهای نيروهای داعش و چند پل و چند يگان توپخانه آنان هدف قرار گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، پاکسازی ، عراق ، دیاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار