امامی فرماندار شهرستان مشکین شهر با اشاره به آغاز اجرای عملیات بزرگترین پل معلق دنیا در مشکین شهر توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: بزرگترین پل معلق دنیا بزودی در مشگین شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ پل معلق مشگین شهر در یک منطقه بکر و زیبایی قرار گرفته است که علاوه بر وجود درختانی بی نظیر رودخانه ای منحصر بفرد نیز در کنار این پل قرار گرفته است که زیبایی خاصی به این پل داده است.

بزرگترین پل معلق مشگین شهر که در خاورمیانه بی نظیر است سال هاست که به حالت معلق مانده بود اما با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی این پروژه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال راه اندازی است.

پل معلق مشگین شهر که بر روی رودخانه خیاوچای احداث می شود و قرار است در کنار آن یک کمپ تیم ملی نیز با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی راه اندازی شود.

پل معلق مشگین شهر گردشگران زیادی را به خود جذب می کند

امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه پل معلق مشگین شهر یکی از زیبا ترین و پرجاذبه ترین پلهای دنیاست گفت: با راه اندازی این پل گردشگران داخلی و خارجی در مشگین شهر افزایش می یابد.

طول پل معلق مشگین شهر 80 متر، عرض آن سه متر و ارتفاع از کف دره 345 متر است و به عنوان بزرگترین پل خاورمیانه محسوب می شود که ساخت آن بعد از شش سال دوباره شروع شده است.

قرار است در کنار این پل احداث شهرك توريستی با امكانات گردشگری از جمله هتل، استخرهای آبگرم، پيست های متنوع از جمله اسكی، اسب سواری ، ارابه رانی و دوچرخه سواری و ساير امكانات جانبی نیز احداث شود.

تکمیل پل معلق مشگین شهر نیازمند 70 میلیارد ریال اعتبار است

فرماندار مشگین شهر گفت: تکمیل پل معلق مشگین شهر نیازمند 70 میلیارد ریال اعتبار است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی بزودی به بهره برداری می رسد.

مشگین شهر یکی از قطب های گردشگری استان اردبیل است که امیدواریم با توسعه زیر ساخت های گردشگری از جمله پل معلق مشگین شهر شاهد افزایش گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، پل ، معلق ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.