بهروان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سرخابی‌ها روز جمعه به مصاف حریفان اصفهانی‌شان می‌روند/ نمایندگان AFC برای بررسی میزبانی به ایران می‌آیند

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: برنامه بازی‌های لیگ برتر جلو افتاده است و روزهای پنجشنبه و جمعه بازی‌های هفته هجدهم برگزار می‌شود.

سرخابی‌ها روز جمعه به مصاف حریفان اصفهانی‌شان می‌روند/ نمایندگان AFC برای بررسی میزبانی به ایران می‌آیندغلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بازیهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه و جمعه پیگیری می شود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم روز جمعه مقابل حریفان اصفهانی صف‌آرایی می‌کنند.

بهروان در ادامه بیان کرد: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن جمعه ساعت 14 آغاز می‌شود و بازی استقلال مقابل سپاهان هم به یک نیمه آن پیش از اذان و نیمه دیگر بعد از اذان برگزار خواهد شد. همچنین حداکثر تا یک ساعت دیگر برنامه بازی‌ها را روی سایت می‌گذاریم.

وی درباره وضعیت تیم‌هایی که در تیم ملی امید بازیکن دارند، گفت: تیم ملی امید روز سه شنبه به ایران باز می‌گردد. بر این اساس سعی کردیم تیم‌هایی که بازیکن در تیم ملی امید دارند بازیشان را روز جمعه قرار دهیم.

وی درباره بحث حضور نمایندگان کنفدراسیون آسیا در ایران گفت: مسئولان AFC بحث میزبانی ایران در جام ملتهای آسیا دوره بعد را پیگیری می‌کنند. رقابت اصلی بین ایران و امارات است. ناظران AFC می‌آیند تا وضعیت ورزشگاه‌ها، هتلدینگ و مسیرهای رفت و آمد بین ورزشگاه‌ها را بررسی کنند.

وی درباره حذف ایران از جام ملت‌های آسیا بیان کرد: این نوع حذف ناراحتی دارد. اگر به تیم قوی‌تری می‌باختیم مشکلی نبود اما سطح فوتبال عراق نسبت به ما پایین‌تر است.

بهروان در ادامه عنوان کرد: اگر تیم ماه 11 نفره بود و بازیکن ما هم بی‌احتیاطی نمی‌کرد آن وقت می‌توانستیم به راحتی عراق را ببریم و به مرحله‌ بعد صعود کنیم. به هر حال به تیمی باختیم که در شرایط عادی نمی‌توانست ما را ببرد. شگفتی و حوادث باعث شد که تیم ما بازنده این دیدار شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال به ملی‌پوشان به خاطر تلاششان تشکر می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار