طرح مبارزه با فلج اطفال؛

آغاز مرحله اول واکسیناسیون فلج اطفال در زاهدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 256 هزار کودک زیر پنج سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از امروز در مرحله اول طرح واکسیناسیون بر علیه ویروس فلج اطفال واکسینه خواهند شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مهدی طباطبایی صبح امروز در مراسم آغاز برنامه واکسیناسیون فلج اطفال در مرکز بهداشتی سید‌الشهدای زاهدان گفت: تیم‎های سلامت دانشگاه از امروز به صورت خانه به خانه به درب منازل مردم مراجعه خواهند کرد تا در این مرحله چرخه واکسیناسیون کودکان زیر پنج سال را تکمیل کنند.

وی افزود: 256 هزار کودک زیر پنج سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مرحله اول طرح واکسیناسیون بر علیه ویروس فلج اطفال واکسینه خواهند شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: هدف از برگزاری این مانور را آمادگی تیم‌های سلامت دانشگاه و اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی شهروندان در زمینه اجرای هرچه بهتر طرح واکسیناسیون عنوان کرد.

طباطبایی از همه مردم خواست با مامورین بهداشتی که برای انجام برنامه واکسیناسیون به درب منازل آنان می‌آیند نهایت همکاری را داشته باشند.

گفتنی است، برنامه واکسیناسیون در 2 مرحله به فاصله یک ماه انجام خواهد شد که مرحله اول آن که از امروز آغاز شده تا هفتم بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.