مدیر خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه 11 از اجرای طرح زمستان امن برای کودکان کار و خیابان در معابر اصلی محور ولیعصر و بوستان دانشجو خبر داد.

مختاری، مدیر خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه 11 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح امن برای کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح زمستان امن برای کودکان کار و خیابان با همکاری مؤسسه انجمن دفاع از حقوق کودک (خانه کودک و شوش ناصرخسرو)،‌ این مرکز اقدام به برگزاری جلسه با عوامل اجرایی طرح و تشکیل کمیته منطقه‌ای، آماده‌سازی خودرو، اطلاع‌رسانی در سطح منطقه و اجرای عملیاتی طرح در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 14 الی 16 در سطح معابر کرده است.
 
وی در ادامه افزود: علاوه بر توزیع بسته خوراکی شامل کیک، شیر کاکائو و اهداء پکیج لباس زمستانی شامل (شامل، کلاه، دستکش، ژیله و...) است.
 
مختاری در پایان گفت: این طرح با هدف کاهش آسیب‌های مبتلا به کودکان جامعه هدف، اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی شهروندان، تقویت نقش جایگاه سازمان‌های مردم‌نهاد، شناسایی و ارتباط‌گیری مؤثر با کودکان، آگاه‌سازی کودکان، هدف و جلوگیری از وارد شدن آسیب‌های جسمی احتمالی به کودکان خیابانی در فصل سرما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: زمستان ، طرح ، کودکان ، خیابانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار