اسقف کارکهیان در نشست نفی توهین به مقدسات و ادیان:

هیچ کس اجازه ندارد ادیان دیگر را به سخره بگیرد / اگر به یکدیگر احترام نگذاریم در آینده جنگ سختی در پیش خواهیم داشت

اسقف کاتولیک ارامنه ایران گفت: احترام متقابلی که هر کدام از ما نسبت به یکدیگر برای آزادی داریم بسیار مهم بوده و هیچ کس اجازه ندارد این احترام متقابل را به سخره بگیرد و به آن توهین کند.

هیچ کس اجازه ندارد ادیان دیگر را به سخره بگیرد / اگر به یکدیگر احترام نگذاریم در آینده جنگ سختی در پیش خواهیم داشت
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ اسقف کارکهیان کاتولیک ارامنه ایران در نشست نفی توهین به ادیان و مقدسات که در هتل بزرگ تهران برگزار شد، اظهار داشت: احترام متقابلی که هر کدام از ما نسبت به یکدیگر برای آزادی داریم بسیار مهم بوده و هیچ کس اجازه ندارد این احترام متقابل را به سخره بگیرد و به آن توهین کند.
 
وی ادامه داد: حضرت مسیح هیچ وقت ایمان خود را به مردم تحمیل نکرد و احترام متقابل به یکدیگر یعنی داشتن صلح در کل جهان و هر کدام از ما باید به یکدیگر احترام بگذاریم.
 
اسقف کاتولیک ارامنه ایران با اشاره به پایبندی مردم ایران به دین تأکید کرد: در تاریخ می‌بینیم که بسیاری از مردم جهان برای حفظ دین‌شان جان خود را از دست داده‌اند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر طالب صلح در جهان هستیم باید به آزادی، ایمان و احترام متقابل، احترام بگذاریم وگرنه جنگ سختی در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۳:۴۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
جناب اسقف عزیز. اهریمن به انسان های آزاده بندگی و اسارت و برهنگی و بی بند و باری و نهایتا آزادی های بیان و اعمالی محدود هدیه کرد و از او بیگاری کشید و به تکنولوژی هایی دست پیدا کرد که دردی از آلام بشریت را دوا نمی کند. بشر هم به این مهم پی برد و دیگر توان و تحمل این همه درد و رنج را ندارد و در پی گمشده خویش یعنی خداست. حال این اهریمن در لباس انسان همه آرزوهای خود را بربادرفته می بیند و مقصر اصلی را دین و خداباوری پنداشته و رو به اهانت به ادیان آورده است و دیوانه وار آتش به کتب الهی میزند. چون دیگر منطقی برای ادامه حیات منفور خود پیدا نمی کند که به بشر بقبولاند که به اسارت او در آیند و بندگی او را بکنند. هشت نفر در جهان ارباب هشت میلیارد انسان هستند و این نیروی عظیم عنقریب یقه این هشت نفر را خواهند گرفت که تو با ما چه کرده ای؟ نمایشنامه استعمار دیگر بینندگان خود را از دست داده و مردم جهان در پی حقیقتی هستند که با سینمای هالیوود مخفی نگهداشته شده بود. حقیقت خدا.
آخرین اخبار