‫مرسدس‬ شایعه شرکت‌کردن در چهار مسابقه ابتدایی فصل ۲۰۱۵ با موتور ۲۰۱۴ را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از آنکه فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی به تولیدکنندگان موتور اجازه داد تا موتورهای تولیدی خود را در طول فصل ۲۰۱۵ بهبود ببخشند، پیش‌بینی می‌شود آنها در ۳۲ موردی که اجازه داده شده پیشرفت‌هایی داشته باشند.

در روزهای گذشته خبری منتشر شد که مرسدس برنامه دارد در طول فصل موتور خود را بهتر کند و به همین دلیل در چهار مسابقه ابتدایی فصل جدید، از موتور فصل گذشته استفاده خواهد کرد.

اما "آمنی کورس"‬ این خبر را تکذیب کرد و نوشت مرسدس با ‪W06‬ در خـرز برای اولین‌بار در پیست حضور خواهد داشت و این اتومبیل تماماً مجهز به تکنولوژی‌های فصل جدید است.

آمنیکورس در خبر خود نوشت: در روزهای اخیر شایعه شده بود که مرسدس در چهار مسابقه ابتدایی از موتور فصل گذشته استفاده می‌کند که این مطلب صحت ندارد.

آمنیکورس همچنین عنوان کرد موتور جدید مرسدس در مقایسه با موتور فصل گذشته قوی‌تر است و توربوی آن با فشار ۵۰۰ بار کار می‌کند.

 این در حالی است که موتور جدید این کمپانی مجهز به سیستم انژکتور کاملاً جدید کمپانی "بوش" است. طبق این خبر، موتور فصل گذشته مرسدس با فشار توربوی ۲۵۰ تا ۳۰۰ بار کار می‌کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار