سرمربی باشگاه آرسنال براین باور است که الکسی سانچز و سرخیو آگوئرا در لیگ برتر بی‌نظیر هستند.

ونگر: سانچز و آگوئرا در لیگ برتر نظیر ندارندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازیکن شیلیایی باشگاه آرسنال الکسی سانچز که این فصل از بارسلونا به آرسنال آمد توانست بسیار درخشان ظاهر شود و به ثمر رساند 12 گل و 7 همکاری و کمک در به ثمر رساندن گل تحسین ونگر را برانگیزد.

سرخیو آگوئرا مهاجم باشگاه منچستر سیتی نیز توانست با 14 گل و سه پاس در این بین نقش پررنگی را ایفا کند.

آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال در این خصوص گفت: بازیکنان بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ پریمیر حضور دارند اما آگوئرا و سانچز در این میان فوق العاده بوده‌اند و از اول عالی ظاهر شده‌اند. اما آگوئرا کمتر ثبات قدم داشته است چرا که او دچار مصدومیت شد، فکر می‌کنم در سال گذشته نیز وی شکل مشابهی داشت، اما به هر حال او یک بازیکن در سطح کلاس یک جهانی است. اما سانچز سرشار از انرژی است و همچنین سرشار از شور و اشتیاق است که به صورت فوق العاده‌ای در مسابقات آماده می‌شود و در هر تعداد از آن که باشد می‌تواند به خوبی ظاهر شود او همیشه تشته حضور در مسابقات است و می‌خواهد بازی کند. همه سعی دارند او را به نوعی تشویق کنند با توجه به بازی عالی که انجام می‌دهد و اشتیاقی که در حین انجام بازی از خود نشان می‌دهد.

وی در خصوص گوندوگان بازیکن بورسیا دورتموند و جذب وی گفت:او درحال حاضر مدافع نیست، ما در این مقطع زمانی به دنبال آن هستیم که مدافع جذب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار