سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

اختلال در موجودی کارت سوخت در صورت عدم مراجعه به جایگاه/ بازرسی ادواری در جایگاه‌ها تشدید می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: دارندگان بنزین 400 تومانی بایستی یک بار در طول بهمن ماه به یکی از پمپ بنزین‌های سراسر کشور مراجعه و اقدام به سوختگیری کنند تا اختلالی در موجودی کارت سوخت ایجاد نشود.

اختلال در موجودی کارت سوخت در صورت عدم مراجعه به جایگاه/ بازرسی ادواری در جایگاه‌ها تشدید می‌شودسیدناصر سجادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با ابلاغ مصوبه از سوی معاونت ریاست جمهوری شرکت ملی پخش فرآورده نفتی عرضه بنزین 400 تومانی در جایگاه‌ها متوقف شد.

بنابراین برای اینکه تبدیل صورت بگیرد کسانی که دارای بنزین 400 تومانی هستند بایستی یک بار در طول بهمن ماه به یکی از پمپ بنزین‌های سراسر کشور مراجعه و اقدام به سوختگیری کنند تا محاسبات اعمال شود و در صورت عدم مراجعه این تبدیل اعمال نخواهد شد و ممکن است اختلالی در موجودی کارت سوخت ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رابطه با میزان قاجاق سوخت در کشور افزود: متاسفانه آمار و اطلاعات دقیقی در این خصوص نداریم.

وی گفت: برای کاهش قاچاق سوخت در کشور باید تنوع قیمت سوخت کاهش یابد، هرچه تفاوت قیمت‌ها زیاد باشد انگیزه برای سوءاستفاده از آن برای قاچاق بیشتر می‌شود. ما در این زمینه بازرسی‌های ادواری را در جایگاه‌ها انجام می‌دهیم، بنابراین هموطنان در صورت مشاهده مشکلات و اختلال در عرضه سوخت می‌توانند با شماره تلفن گویای 09627 در طول شبانه روز تماس حاصل نمایند.

سجادی تاکید کرد: تامین و توزیع سوخت جزء وظیفه ذاتی این شرکت است و یک خدمت مقدس به حساب می‌آید. بنابراین تامین سوخت در نقاط دور دست و صعب‌العبور که گازرسانی نشده است، بیشتر جلوه بهتری پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم که در این دو ماه باقی مانده کار سوخت‌رسانی را به نحو شایسته انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار