مردم ولایتمدار بیرجند در مراسمی با سردادن شعارهای لبیک یا محمدا و صل علی محمد جان فدای احمد انزجار خود را از استکبار وحرمت شکنان ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) اعلام کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛مردم ولایتمدار بیرجند در مراسمی با سردادن شعارهای لبیک یا محمدا و صل علی محمد جان فدای احمد انزجار خود را از استکبار و حرمت شکنان ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) اعلام کردند.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند،درمیان وخوسف دراین مراسم با اشاره به اینکه پیامبر ما پیام آور مهر ودوستی برای همه بشریت است؛گفت: مکتب بزرگ اسلام بعد از گذشت هزار و400 سال هر روز بیش از گذشته در دنیا رو به گسترش است واینگونه اقدامات اهانت آمیز دست دشمن را برای ما برملا می کند.

حجت الاسلام عبادی افزود:دین اسلام مطابق ابعاد وجودی انسان است و هر روز دارد اروپا را فرا می‌گیرد و ابرقدرت‌ها از نفوذ اسلام در جهان نگرانند.

وی با اشاره به جنایت های گروه تروریستی داعش گفت:دشمن داعش را برای اسلام هراسی و سیاه نمایی اسلام بوجود آورده و این گروه‌ها هدفی جزء به هم ریختن جوامع انسانی ندارند.

وی افزود:بزرگترین پایمالی حقوق بشر توسط آنان که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند صورت گرفته است و آنها بزرگترین کمک‌ها را به داعش می‌کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.