بررسی تجاوز اخیر رژیم‌صهیونیستی به "القنیطره"در سایه شرایط کنونی سوریه تاکید می‌کند این دشمن صهیونیستی خواسته با این اقدام خود آرامش را به متحدان تروریستی بازگرداند، روحیه آنان را افزایش دهد و به حمایت‌های خود از آنان ادامه دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ همکاری مستحکم و همسویی اهداف گروه‌های تروریستی با رژیم اشغالگر صهیونیستی به سند و دلیل جدیدی نیاز نداشت؛ طی سال‌های گذشته این همکاری به بالاترین سطح و هماهنگی رسید و علاوه براین دستگاه های امنیتی و کشورهای منطقه ای و بین المللی نیز این رابطه را تقویت بخشیده‌اند.

تجاوز جنایتکارانه و اخیر این رژیم به القنیطره دلیل قاطع دیگری بر وجود رابطه مستحکم میان آن و میان گروه‌های تروریستی و حامیان آن اعم از کشورهای سلفی عربی، عثمانی و غربی می‌باشد؛ به نحوی که این کشورهای هم پیمان پس از آنکه تمام طرح هایشان به شکست انجامید، سعی دارند سوریه و دیگر محورهای مقاومت در منطقه را در میدان جنگ سرگرم سازند تا گروه های تروریستی نفس راحتی بکشند؛ بویژه اکنون که این گروه ها در بسیاری از جبهه ها شکست‌های سنگینی را متحمل شده‌اند.

چنانچه فرض براین باشد که گروه های تروریستی از آغاز بحران در سوریه به عنوان ابزاری جهت اجرای طرح های کشورهای بیگانه مسئولیت ویرانگری در این کشور را به عهده گرفته است، بنابراین رژیم صهیونیستی با تجاوز اخیر خود ثابت کرد که اصلی ترین عامل توطئه در سوریه و منطقه خود این رژیم می‌باشد.

بررسی این تجاوز رژیم صهیونیستی در سایه شرایط کنونی سوریه تاکید می کند این دشمن صهیونیستی خواسته با این اقدام خود آرامش را به متحدان تروریستی بازگرداند، روحیه آنان را افزایش دهد و به حمایت های خود از آنان ادامه دهد.

این تجاوز، تجاوزی تروریستی و جنایتی بود که به هیچ وجه نمی توان آن را توجیه کرد و در واقع در راستای انتقام‌جویی از پیروزی های متوالی ارتش سوریه و مقاومت لبنان در میدان های نبرد بوده است؛ امری که موجودیت تروریست‌ها را با خطر مواجه کرده و متحد صهیونیستی آن را شتابان بر آن داشت تا دست به تجاوز جنایتکارانه بزند.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار