قهرمان وزنه برداری معلولین و جانبازان گفت: تیم ما قدرتمندترین تیم جهان است اما اگر فدراسیون از نظر مالی ما را حمایت نکند با مشکل روبرو خواهیم شد.

صلحی‌پور: تیم وزنه برداری معلولین ایران قدرتمندترین تیم جهان استصلحی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:بالا رفتن پرچم ایران در مسابقات بین‌المللی غرور آفرین است اما وقتی دچار آسیب دیدگی جدی می‌شویم فدراسیون از نظر مالی از ما حمایت نمی‌کند و از مسابقات کنار گذاشته می‌شویم.

وی همچنین بیان کرد: در مسابقات اینچئون همه کشورها حضور داشتند و رکورددار هم بودند اما با این وجود ما قدرتمندترین تیم بودیم وتوایستیم 4 مدال طلا را از آن خود کنیم و مقام اولی جهان را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: سطح کیفی مسابقات خوب بود و ما فقط در زمینه مکان استراحت با مشکل روبرو شدیم همچنین برای شرکت در رقابت‌های المپیک قزاقستان درحال تمرین کردن هستیم.

قهرمان وزنه‌برداری اذعان کرد: در مسابقات آسیایی اینچئون موسسه ثامن الحجج مسائل مالی تیم ما را تقبل کرد و با توجه به نظارتی که از IPT وجود داشت سطح داوری خوب بود و هیچ مشکلی ایجاد نشد قهرمانانی که مدال طلا می‌گیرند حقوق تقریباً خوبی دارند.

سید حامد صلحی‌پور بیان کرد: قهرمانان المپیک صندوق حمایتی دارند و حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند اما ما از این مزایا برخوردار نیستیم. در وزنه‌برداری شرایط سنی وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه‌های ما به طور شخصی تأمین می‌شود اگر فدراسیون ما را حمایت نکند و به مشکلات ما رسیدگی نکند با وجودی که بالا رفتن پرچم ایران برای ما باعث افتخار است اما چون هزینه‌هایمان خیلی بالاست ناگزیریم از این رشته ورزشی خداحافظی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار