پس از اینکه رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد هرگونه طرحی در خصوص تحریم‌های جدید ایران را وتو خواهد کرد، سناتور آمریکایی بار دیگر خواستار اعمال تحریم‌های جدید واشنگتن علیه تهران شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "اسرائیل نشنال نیوز"، پس از سخنرانی اوباما در کنگره آمریکا و اعلام اینکه وی هرگونه تحریم جدید غلیه ایران را وتو خواهد کرد، "رابرت منندز "سناتور دموکرات خواستار اعمال تحریم‌های جدیدی علیه ایران شد.

این سناتور آمریکایی در سخنانی در نشست استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا خواستار آن شد که  که در صورتی کهآمریکا و متحدانش نتوانند بر سر برنامه هسته‌ای با ایران به توافق نهایی دست یابند، تحریم های بیشتر علیه ایران اعمال شود.

منندز در خصوص تحریم ها علیه ایران گفت که : ایران باید بداند که شکست مذاکرات، تبعاتی به همراه خواهد داشت و این تبعات، اعمال تحریم های بیشتر خواهد بود.

وی مدعی شد: ایران تاکنون، انگیزه‌ای برای گرفتن تصمیمات سخت نداشته است. من امیدوارم که تا ماه مارس به توافق دست یابیم ولی همین طور معتقد هستم که باید این مساله را روشن کنیم که در صورت عدم توافق، تبعاتی وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: منندز ، اوباما ، تحریم ، ایران ، کنگره ، سنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار