رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت : دستگاههای نمک پاش آلایندگی های زیست محیطی دارند و برای رفع این معضل از سیستم آب نمک پاش استفاده خواهیم کرد .

ذکریا صفرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت تجهیزات این اداره در برخورد با بحران احتمالی در فصول سرما گفت : شهرستان دماوند در این فصول یکی از مناطق بحران خیز استان تهران تلقی می شود .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در ادامه این مطلب افزود : ساختار جغرافیایی شهرستان کوهستانی است و در زمان بارش های شدید شهروندان مشکلات زیادی در حوزه راهها دارند و در این رابطه اداره راهداری اقدامات زیر بنایی در محور های مواصلاتی را از چند ماه گذشته انجا م داده است .

صفرزاده با تاکید بر اینکه سیستم های سنتی برف روبی در فصول سرما یکی از عوامل تخریب محیط زیست است ، تصریح کرد : تخریب محیط زیست تنها به ساخت و ساز های غیر مجاز و آلایندگی صنایع بستگی ندارد بلکه روش های قدیمی برف روبی نیز در این فهرست قرار دارد .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در خاتمه با اشاره به احداث پل عابر پیاده در مجاورت راهدار خانه منطقه آبسرد ، اظهار داشت : دستگاههای نمک پاش آلایندگی های زیست محیطی دارند و برای رفع این معضل از سیستم آب نمک پاش استفاده خواهیم کرد

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.