رییس دانشگاه پیام نور استان تهران؛

130 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 14 رشته در سطح دکتری راه اندازی شده‌اند

در مقوله توسعه تحصیلات تکمیلی نیز هم اینک 130 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 14 رشته در سطح دکتری راه اندازی شده‌اند و به تربیت دانشجو می‌پردازند.

'حسن علیزاده' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: طی سنوات گذشته توسعه کمّی بسیار خوبی در سطح این دانشگاه ایجاد شده و در راستای توسعه کیفی نیز گام‌های مناسبی برداشته شده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در توسعه فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی، تصریح کرد: برای نمونه آزمایشگاه های مهندسی عمران، برق و الکترونیک، تربیت بدنی و مکانیک در سطح کشور بی نظیر هستند و کمتر دانشگاهی به این امکانات مجهز است.

علیزاده گفت: میانگین پژوهش در دانشگاه پیام نور استان تهران دو مقاله به ازای هر استاد است که شاخص خوبی برای ارزیابی این دانشگاه است.

وی افزود: سال گذشته حدود سه هزار دانشجوی این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری پذیرفته شدند که نشان از کیفی بودن آموزش ها در این دانشگاه دارد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به کسب عنوان هشتمی این دانشگاه در بُعد پژوهشی در بین یکصد دانشگاه جامع کشور در سال گذشته، تصریح کرد: میانگین پژوهش در دانشگاه پیام نور استان تهران هم اینک دو مقاله به ازای هر استاد است که شاخص خوبی برای ارزیابی این دانشگاه است.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی 100 درصد دولتی است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه برای توسعه و بالندگی قطعاً به حمایت و کمک ارگان های دولتی نیازمند است؛ کما اینکه خود طی سنوات گذشته بخصوص اجرای برنامه های توسعه پنجساله کشور یار و مددکار وزارت علوم بوده است.

به گفته علیزاده، 86 هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور استان تهران تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.