رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت:تولیدکنندگان پوشاک و اجناس اسلامی به حمایت شهرداری در فروشگاه‌های شهروند به توزیع اجناس خود می‌پردازند.

مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی در جامعه اظهار کرد:
فراخوان تولید لباس‌های اسلامی در کمیته فرهنگی انجام شده است که با تأیید کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران برای اجرا به صحن علنی شورا ارسال می‌شود.
 
وی با اشاره به برپایی هر ساله فراخوان محصولات و اجناس اسلامی ادامه داد: در این طرح هر ساله برای تمامی سنین فراخوان مد لباس اسلامی صورت می‌گیرد  که از طریق فضای مجازی و یا تحویل فیزیکی،اجناس در اختیار شورای داوری قرار می‌گیرد و طرح‌هایی که مطابق با مد ایرانی و اسلامی باشد برای دوخت به تولید کنندگان واگذار می‌شود به طوری که تولید کنندگان به حمایت شهرداری در فروشگاه‌های شهروند به توزیع اجناس می‌پردازند.
 
شاکری با بیان ویژگی‌های لباس اسلامی و ایرانی  گفت: کیفیت بالای پوشاک، تنوع رنگ و استحکام الیاف و همچنین تخفیف نیم بهای اجناس از ویژگی‌های لباس است.
 
وی در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در بوستان گفتگو افزود:اجناس ارائه شده در نمایشگاه توان پاسخگویی 10 درصد از محتوای طرح فراخوان را دارد و باید تولیدات مد و لباس اسلامی به مغازه‌های خیابان مشخص از شهر فرستاده شود تا شهروندان برای خرید اجناس اسلامی به مکان معین با تنوع بسیار روی آورند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، پوشاک ، فروشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار