رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 از بررسی فنی گزارشات و تخلفات ساختمان سازی توسط کارشناسان به منظور پیشگیری و کاهش خطر پذیری خبر داد.

مهدی خسروانی، رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بررسی فنی گزارشات و تخلفات ساختمان سازی توسط کارشناسان در این منطقه اظهار کرد: با توجه به اتفاقات و حوادثی که ناشی از اقداماتی از جمله گود برداری‌های رها شده، فرونشست زمین بر اثر عدم رعایت اصول ایمنی ساختمان سازی و ... باعث آسیب رساندن به منازل و محل سکونت شهروندان می‌شود و با هدف پیشگیری،کاهش خطر پذیری و شکایت شهروندان، اقدام به بررسی فنی گزارشات و نظارت براصول ساختمان سازی توسط کارشناسان این منطقه می‌شود.
 
وی تأکید کرد: رسیدگی به درخواست شهروندان در خصوص جواز تخریب و نوسازی و ارسال گزارشات مکانیزه خاک به این ستاد که پس از بازدید فنی و بررسی تیپ خاک،عمق حفاری به آزمایشگاه فرستاده و پس از تأیید توسط ستاد مدیریت بحران منطقه، حوزه شهرسازی نسبت به صدور پروانه ساختمان اقدام می‌کند که از اقدامات شاخص این ستاد است.
 
خسروانی، افزود: بازدید توسط کارشناسان از گود برداری‌های بیش از 4 تا 5 متر،شناسایی بافت خاک و تهیه نقشه دقیق از گسل‌های سطح شهر و ارائه راهکار به شهروندان از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: تخلف ، کارشناس ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار