زارعیان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
زارعیان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتوگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تغییرات انجام گرفته در نحوه اداره مرکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پر سرعت(2020) گفت: سامانه 2020 به عنوان مرکز فروش و پشتیبانی سرویس اینترنت پر سرعت که در حال حاضر در کشور راه اندازی شده به منظور تمرکز زدایی مراکز پاسخگویی، بهبود نظارت و مدیریت بهتر همکاران مخابراتی و افزایش رضایت مشترکان تغییراتی را در نحوه اداره مراکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پر سرعت در دست اقدام دارد.
وی افزود: در حال حاضر زمان انتظار پاسخگویی به مشترکان 6تا 8دقیقه است که تا پایان سال میانگین زمان کمتر شده و به یک دقیقه میرسد.
وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم شاهد پاسخگویی آنلاین 2020 و ارائه خدمات پس از فروش اینترنت پر سرعت از طریق شماره تلفن 2020 باشیم.
زارعیان در پایان گفت: متقاضیان و مشترکین پس از تماس با شماره 2020 به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچ گونه مراجعهای نسبت به خرید یا رفع خرابی اینترنت پر سرعت اقدام میکنند که در آینده این مراکز به صورت آنلاین پاسخگوی مشترکان خواهد بود.
انتهای پیام/