سخنگوی شرکت مخابرات گفت: در حال حاضر زمان انتظار مرکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پر سرعت(2020) حداکثر 8دقیقه است که تا پایان سال به یک دقیقه می‌رسد.

زمان انتظار مراکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پر سرعت به یک دقیقه می‌رسد
داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تغییرات انجام گرفته در نحوه اداره مرکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پر سرعت(2020) گفت: سامانه 2020 به عنوان مرکز فروش و پشتیبانی سرویس اینترنت پر سرعت که در حال حاضر در کشور راه اندازی شده به منظور تمرکز زدایی مراکز پاسخگویی، بهبود نظارت و مدیریت بهتر همکاران مخابراتی و افزایش  رضایت مشترکان تغییراتی را در نحوه اداره مراکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پر سرعت در دست اقدام دارد.

وی افزود: در حال حاضر زمان انتظار پاسخگویی به مشترکان 6تا 8دقیقه است که تا پایان سال میانگین زمان کمتر شده و به یک دقیقه می‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم شاهد پاسخگویی آنلاین 2020 و ارائه خدمات پس از فروش اینترنت پر سرعت از طریق شماره تلفن 2020 باشیم.

زارعیان در پایان گفت: متقاضیان و مشترکین پس از تماس با شماره 2020 به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچ گونه مراجعه‌ای نسبت به خرید یا رفع خرابی اینترنت پر سرعت اقدام می‌کنند که در آینده این مراکز به صورت آنلاین پاسخگوی مشترکان خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مخابرات ، سامانه ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار