استیلی: کی‌روش با روانشناسی منحصر به فرد بازیکنان را آماده رویارویی با عراق می‌کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک کی‌روش روانشناس و مربی قابلی است و با این شیوه بازیکنان را آماده رویارویی با هر تیمی خواهد کرد.

استیلی: بازی با عراق متفاوت‌تر از سایر بازی‌هاست/ کی‌روش با روانشناسی منحصر به فرد بازیکنان را آماده رویارویی با عراق می‌کندحمید استیلی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملتهای آسیا 2015 میلادی استرالیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگران اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما با اقتدار به عنوان سرگروه C به دور بعدی و حذفی رقابتها صعود کرده است و ما از این صعود و با کسب حداکثر امتیازلات خوشحال هستیم.

وی در ادامه افزود: درست است مقابل تیم امارات دیر به گل رسیدیم ولی مهم برد بود که تیم ملی به آن دست یافت استیلی در مورد بازی بعدی تیم ملی با عراق گفت: بدون شک بازی با عراق متفاوت از سایر بازی‌ها بوده ولی این نکته مهم است که در  این دیدار کفه ترازو به نفع تیم ما بوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان به بازی قبلی تیم ملی با عراق پرداخت و تصریح کرد: قبل از جام ملتها با این تیم بازی کرده بودیم و توانستیم با بازیکنان ذخیره عراق را از پیش رو برداریم اما فراموش نکنید بازی تدارکاتی با بازی رسمی تفاوتهای زیادی دارد ولی باید این نکته را یاد آوری کنم فوتبال عراق در حد فوتبال کشور نیست.

وی با اشاره به نقش کی‌روش در برد مقابل عراق عنوان کرد: به نظر من کی‌روش نقش کلیدی در بردها داشته و وی نیز مربی حرفه ای است و مطمئنم کار خود را بلد است و با روانشناسی که انجام می دهد می تواند چگونه تیم را مقابل حریفان آماده کند.

استیلی ادامه داد: کی روش حتی اعلام کرده بود که بازیکنان را مقابل ژاپن آماده کرده بودیم اکنون که به عراق برخوردیم باید عنوان کنم که بدون شک بازیکنان را برای رویارویی با عراق آماده کرده است و بدون شک اعلام هم نموده ما برای این بازی برنامه‌های متفاوتی پیاده می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ضربات ایستگاهی یکی از نقاط قوت ماست فراموش نکنید تیم عراق نیز جوانگرایی داشته که این تیم نیز در ضربات ایستگاهی زهردار عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بازی‌های جهانی را از تیم ملی دیده‌ایم و نتیجه لازم را کسب کرده‌ایم ما با کمترین امکانات بیشترین استفاده را کرده‌ایم و امیدوارم که تیم ملی با قهرمانی به کشور برگشته و دل هواداران را شاد کند و آینده فوتبالی خوب برای فوتبال کشورمان رقم بخورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: استیلی ، عراق ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار