فرماندار ملارد گفت: میزان اعتبارات اختصاص یافته به دستگاه‌ها و ادارات شهرستان ملارد در مقایسه با دو سال گذشته به نحو مطلوبی ارتقا یافته است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، داوود کرمی فرماندار ملارد در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ادارات فعال در این شهرستان برگزار شد با اشاره به محدودیت‌های موجود در حوزه اعتبارات و بودجه کشور اظهار داشت: با این وجود و با توجه به تلاش و همیاری دولت و استانداری اعتبارات خوب و قابل توجهی تخصیص داده شده که شهرستان ملارد نیز از ‌آن بی بهره نبوده و در مقایسه با دو سال گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

وی در ادامه افزود: امید آن داریم پروژه‌های نیمه تمام را از محل مازاد، تکمیل و نهایی نماییم و ضرورت دارد روسای ادارات نیز در جذب و تخصیص اعتبارات مجموعه تحت مدیریتی خویش تن لاش و پیگیری مضاعف خود را به کار گیرند.
 
*افزایش 9برابری اعتبارات شهرستان ملارد در مقایسه با سال گذشته

سلیمانی راد معاون برنامه ریزی فرماندار ملارد در ادامه این مراسم با تشریح میزان تخصیص اعتبارات به ادارات و نهادهای شهرستان ملارد اظهار داشت: در ابتدای امسال میزان اعتبار شهرستان ملا رد 10میلیارد و 700میلیون تومان بود که با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که صورت گرفت این رقم به 42میلیارد و 800میلیون تومان ارتقا یافت که در  مقایسه با سال گذشته با افزایش 9برابری همراه است.

وی در ادامه افزود: رشد 233درصدی سر جمع اعتبارات موید تلاش مضاعف و  مکرر فرمانداری ملارد و مسئولین ذیربط در جهت افزایش جذب بودجه به منظور رشد و توسعه هرچه مطلوب‌تر شهرستان ملارد است.

گفتنی است  در این جلسه   روسای ادارات و ارگان‌های شهرستان ملارد در خصوص سطح و میزان اعتبارات اختصاص یافته و بودجه مورد نیاز مجموعه‌های تحت مدیریتی خویش به بحث و تبادل نظر پرداختند.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: ملارد ، اعتبار ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار