نتانیاهو؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی، محمود عباس را مسئول عملیات امروز تل‌آویو معرفی نمود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مسئول مستقیم عملیات شهادت طلبانه امروز در تل آویو عنوان کرد و گفت: این عملیات نتیجه تحریک‌های مداوم تشکیلات خودگردان علیه یهودیان و اسرائیل است.

وی گفت: این تروریسمی است که تلاش دارد تا ما را در پاریس و بروکسل و در هر جایی هدف قرار دهد؛ و حماس که در تبریک به این عملیات پیشی می‌گیرد شریک ابومازن در دولت وحدت ملی است .

خبرگزاری فلسطینی معا همچنین گزارش داد که لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب "اسرائیل خانه ماست" نیز اعلام کرده است که ابومازن (محمود عباس) و اسماعیل هنیه و رهبران داخل در خط سبز "احمد الطیبی" و حنین الزعبی و رائد الصلاح و شرکای آنها در پشت این عملیات بوده و همین‌ها هستند که در خشونت‌ها در "رهط" و عملیات‌ها در قدس دست دارند.

همچنین "نفتالی بنت" وزیر اقتصاد و رهبر حزب "خانه یهود" نیز با مسئول دانستن محمود عباس اعلام کرد که: مسئول این عملیات شخصی است که همراه رهبران جهان چند روز پیش در پاریس بود و او کسی است که به عاملان عملیات‌های ضد یهودی پول می‌دهد؛ او کسی است که در تشویق علیه اسرائیلی‌ها شب و روز تلاش می‌کند و او حامی تروریسم است؛ دولت اسرائیل نباید بگذارد پولها به ابومازن برسد تا دست از حمایت از خانواده‌های تروریست‌ها و کمک مالی به آنها دست بکشد.

اسحاق هرتزوگ رهبر مخالفان دولت نتانیاهو نیز گفت: ما نمی‌توانیم بپذیریم که ساکنان اسرائیل نتوانند با امنیت و آرامش در وسایل حمل و نقل عمومی سفر کنند. ارتش، شاباک، پلیس و نیروهای امنیتی از ما می‌خواهند که از جنگ با تروریسم حمایت کامل کنیم.

"ماری رجب" و "دنی دانون" نیز در اظهاراتی محمود عباس را مسئول عمایات شهادت طلبانه امروز عنوان کردند.

همچنین "اسحاق آهارونوویچ" وزیر امنیت داخلی اسرائیل نیز که بر سر محل وقوع عملیات حاضر گردید، با تقدیر از عملکرد پلیس رژیم صهیونیستی اعلام نمود که تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد تا معلوم گردد آیا گروهی در پشت این عملیات هستند و یا این عملیاتی از سوی یک شخص واحد بوده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار