علی رغم اظهارات مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر ارسال دعوتنامه خودرو دنا اما نمایندگی ها از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده‌اند.

دعوت‌نامه دنا ارسال شده است؟! به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،‌ دنا (DENA) سومین محصول ملی گروه صنعتی ایران خودرو، کار خود را از زمان راه اندازی پروژه ای با نام NX7 در آذر ماه سال 88 آغاز کرد.   
 
طراحان در طراحی دنا سعی بر آن داشتند که با استفاده از فاکتورهای جدید، جذابیت و متفاوت بودن را ایجاد و نیز بتواند جایگزین مناسبی برای بازارهای خارجی سمند (خاورمیانه، آمریکای جنوبی، چین و آفریقا) عرضه کنند.    
 
بر این اساس؛ خودرو دنا پس از مدت‌ها در آذرماه امسال توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شد، قیمتی که مورد مخالفت ایران خودرو قرار گرفت اما با این وجود قیمت این خودرو تغییری نکرد و همان 42 میلیون تومان تثبیت شد.
 
با گذشت حدود یک ماه و نیم از قیمت گذاری، تنها با سری زدن به بازار خودرو و پرس و جو از نمایندگی‌های ایران خودرو متوجه می‌شویم که علی رغم اظهارات مدیرعامل این گروه صنعتی که طی گفتگویی اعلام کرده از روز گذشته دعوت‌نامه‌های این خودرو ارسال شده است هنوز دعوت‌نامه‌ای برای خودرو دنا ارسال نشده است.  
 
طبق آمار، خودرو دنا در 7 ماهه ابتدایی امسال به تعداد 882 دستگاه توليد شده است اما با این حال هنوز به متقاضیانی که مدت‌ها پیش (28 بهمن ماه) برای تصاحب این خودرو ثبت نام کرده بودند اطلاعیه‌ای برای دستیابی به خودرو مذکور داده نشده است.
 
به گفته یکی از مدیران نمایندگی‌های ایران خودرو در صورتی که ارسال دعوتنامه‌ها آغاز شود، ابتدا برای مشتریانی که موعد تحویل خودروی آنها تیر و مرداد است، صادر خواهد شد.
 
لازم به ذکر است؛ مدتی پیش بخشنامه‌ای برای معرفی دنا از سوی ایران خودرو برای نمایندگی‌ها ارسال شد که در آن عنوان شده بود ارسال دعوتنامه‌های دنا به زودی آغاز می‌شود، ولی تاکنون این اتفاق عملی نشده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، دنا ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار