لونگو بازیکن تیم ملی استرالیا حضورش را در این تیم رویایی می‌داند که رنگ حقیقت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آ‌سیا، تیم استرالیا به مصاف چین می‌رود.

لونگو بازیکن تیم ملی استرالیا که بسیار جوان است و موفق شد در این دیدارها در حضور اولش  گفت: واقعا حس بسیار خوبی است، برای من حضور در تیم  ملی استرالیا رویایی بود که مبدل به حقیقت شد. مخصوصا برای پدر و مادرم که مرا نگاه می‌کنند و دوستانم  که بازی من را دنبال می‌کنند و واقعا حس بسیار خوبی است.

هر چند که من  در جام جهانی بازی نکرده اما واقعا قدردان این هستم که به جام جهانی رفتم، اما حالا شرایط من فرق می‌کند، اعتماد به نفس من رشد و تقویت پیدا کرده است، من واقعا از تک تک کسانی که به افزایش اعتماد به نفس ما کمک کردند واقعا تشکر می‌کنم، واقعا هم اکنون هم من در تیم احساس می‌کنم که تا چه اندازه اعتماد به نفس بسیار بابایی در اطراف  تیم‌ وجود دارد وی که هم اکنون در تیم تاتنهام است از رویاهای دوران  کودکی‌اش برای حضور در اسکودتو(سری Aایتالیایی) سخن میان آورد، وی در این خصوص افزود: پدرم همیشه با من در این خصوص که یک روز به ایتالیا خواهم رفت صحبت می‌کرد، اما هم اکنون اوضاع و شرایط فرق کرده است، من واقعا از حضور در انگلیس بسیار خوشحالم و واقعا جای بسیار خوبی برای من به شمار می‌رود.

مارک براشیانو بازیکن با تجربه تیم ملی استرالیا و باشگاه الغرافه قطر در این خصوص گفت: او یک بچه است من همیشه از او تعریف می‌کنم، من توانایی او را در پاس کاری دیده‌ام و می‌دانم  که  او تا چه حدی  می‌تواند در زمینه خوب ظاهر شود و  به نوعی خود را به اثبات رسانده است.

بازی او برای من حکم یک شگفتی را نداشت چرا که او به خوبی در زمین بازی می‌کند.

برای من همیشه حضور او در قالب یک فیلم ساکر روس(لقب تیم ملی استرالیا) آرزو بود و خیلی خوشحالم که این آ‌رزو رنگ حقیقت گرفت و هر روز نیز از لحظه لحظه حضورم در این تیم لذت می‌برم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، تیم ، ملی ، استرالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار