نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز گفت: تا قبل از مسابقات جام فجر تجربه مسابقه دادن با بازیکنان تیمهای بلاروس و روسیه را نداشتم و بسیار مقابل آنها اذیت شدیم.

ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درخصوص رقابتهای بین المللی جام فجر اضافه کرد: در رقبتهای جام فجر امسال دو تیم بلاروس و روسیه با بازیکنان قدرتمند حاضر شدند، که هیچ کدام از پینگ پنگ بازان ایران بازی مقابل آنها را تجربه نکرده بودند بازیکن چاپر در کشورمان نیست و تا حدود زیادی مقابل آنها اذیت شدیم.

بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران به بازی با توپهای پلاستیکی برای اولین بار اشاره کرد و در این رابطه اظهار داشت: در این دوره برای اولین بار از توپهای پلاستیکی استفاده شد و ما با این توپها فقط در مدت 4 روزی که در اردو بودیم تمرین کردیم، برد توپ به خاطر جنس آن  کمتر است و این موضوع هم در بازی ما بسیار موثر بود.

وی خاطرنشان کرد: در رقابتهای تیمی به همراه منصوره رضایی، محجوبه عمرانی، مریم فرعی و فاطمه جمالی فر در تیم الف بودیم و به مقام سوم مشترک رسیدیم، با توجه به رده بندی فدراسیون جهانی رقابتهای من در بخش انفرادی از مرحله حذفی آغاز شد اما نتوانستیم به مرحله نیمه نهایی برسیم، سال گذشته تیم هند بسیار قوی بود و امسال که آنها شرکت نکردند، بلاروس و روسیه قوی ظاهر شدند فکر می کنم سطح مسابقات بسیار بالاتر از دوره قبل بود.

شهسواری در پایان گفت: مدتی است که به همراه خواهرم به اصفهان رفته ایم و در آنجا تمریناتمان را پیگیری می کنیم از امکاناتی که هیئت آن استان برایمان فراهم کرده بسیار رضایت دارم ، در لیگ هم  برای تیم پتروشیمی مارون بازی می کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، شهسواری ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار