سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: عده ای می گویند مسابقات بین المللی جام فجر سطح پایینی داشت ، اگر اینگونه بود چطور بازیکنان ایران نتوانستند به راحتی فینالیست شوند؟

کاظم مستحقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: متاسفانه عده ای کم لطفی می کنند و می گویند سطح مسابقات جام فجر پایین بود، اگر گفته آنها صحیح است چرا ما نتوانستیم به راحتی فینالیست شویم؟ در مسابقات دوبل، تیم نوشاد و نیما عالمیان راه سختی را تا فینال پشت سر گذاشتند و مسابقه ای را بردند که گیم پنجم ، سه پوئن عقب بودند، حتی افشین نوروزی و مهران احدی هم  یک بازی  امتیاز عقب بودند و توانستند برنده شوند این بیان کننده سطح مسابقات است.

وی افزود: تیم الف ایران با بهترین شرایط موفق شد به مقام قهرمانی برسد، ما کره ای را بردیم که نوشاد عالمیان مرد شماره یک تنیس روی میز ایران را در مرحله نیمه نهایی انفرادی حذف کردند، اگر این کره ضعیف بود، چطور تا فینال انفرادی به این زیبایی پیش رفت؟ ما تا رسیدن به قهرمانی، تیمهای  آلمان و جوانان ایران  را شکست دادیم، سخت ترین مسابقه ما هم با تیم کره جنوبی بود که با درخشش نوشاد عالمیان و کسب دو پیروزی وی با نتیجه نزدیک 3 بر 2 پیروز شدیم، در فینال هم ایران ب را مغلوب کردیم.

مستحقی خاطرنشان کرد: میعاد لطفی بازیکنی بود که در این دوره از رقابتها بازیهای قابل قبولی را به نمایش گذاشت، ضمن اینکه محمد اصمند را باید پدیده این دوره معرفی کرد که توانست مقابل رقبای خود با زیبایی پیروز شود، آینده درخشانی را برای این جوانان از هم اکنون می توان پیش بینی کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران ، برنامه بعدی ملی پوشان را حضور در مسابقات اپن مجارستان خواند و دراین باره توضیح داد: مسابقات اپن بین المللی مجارستان از 8 بهمن آغاز می شود پس از فجر کاپ ، چند روزی را به بازیکنان استراحت می دهیم، سپس اردو ی چند روزه ای را قبل از اعزام برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، فجر ، مستحقی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار