مربی تیم ملی سرکبدی به همراه اعضای مجمع استان خراسان رضوی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون خواستار برکناری رئیس هیات کبدی این استان شدند که این نام پس از بالا گرفتن اختلافات شهیدی و برغمدی نوشته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش اختلافاتی بین مربی تیم سرکل کبدی و رئیس هیات کبدی استان خراسان رضوی بر سر هزینه‌های تیم این استان به وجود آمد و دامنه‌ی این اختلافات تا جایی کشیده شد که برغمدی در اظهار نظری عجیب خواستار برکناری شهیدی از مربیگری تیم ملی شد.

ماجرا از این قرار بود که مرتضی شهیدی مربی تیم ملی سرکل کبدی و سر مربی تیم سرکل استان خراسان عنوان کرده بود که تمام هزینه‌های اردو و رفت و آمدهای تیم استان را پرداخت کرده بود و هیات استان در همین راستا هیچ کمکی به وی نکرده و حتی خانه کبدی خراسان رضوی را برای تمرین در اختیارشان قرار نداده است.

از طرف دیگر برغمدی رئیس هیات خراسان رضوی نیز تمام این صحبت‌ها را کذب محض دانسته و مدعی شده که تمام هزینه‌های لباس و رفت و آمد تیم استان را متقبل شده.

جنجالی‌ترین بخش‌ مصاحبه برغمدی علیه شهیدی این بود که شهیدی مشکل اخلاقی دارد و بنابراین نمی‌تواند بازیکنان رابه این مربی بسپارد؛ البته محمدرضا رئیس فدراسیون کبدی در اظهار نظری شفاف عنوان کرد که مسائل تیم ملی در حوزه اختیارات استان‌ها نیست و فقط فدراسیون می‌تواند در اینباره تصمیم بگیرد، بنابراین تنها فدراسیون می‌تواند شهیدی را اخراج کند.

این اظهارات مقصود لو از یک طرف و نارضایتی عده‌ای در مجمع خراسان رضوی از سوی دیگر به نگارش نامه ای ختم شده که در آن مستقیما از رئیس فدراسیون خواسته شده تا برغمدی را از ریاست هیات کبدی این استان برکنار کند.

نامه ای که باید منتظر ماند و عکس‌العمل و واکنش  مقصود لو را نسبت به آن در روزهای آینده دید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار