انهدام باند سارقان خودرو در اصفهان/ پاتک پلیس به مخفیگاه سارقان

باند چهار نفره‌ای که اقدامات به سرقت خودرو می‌کردند در عملیاتی ویژه توسط ماموران پلیس مرکز استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در سطح شهر اصفهان، دستگیری سارق یا سارقان، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان افزود: ماموران با انجام تحقیقات واقدامات پلیسی دو سارق سابقه دار را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام مسئول انتظامی بیان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته دو نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی دو متهم دیگر نیز طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی در ادامه به کشف تعدادی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده اشاره کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از مردم خواست، به منظور جلوگیری از سرقت، خوروهای خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا اقدامات پیشگیری و امنیتی در این خصوص صورت گیرد.



"
مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.