در پی برگزاری دوازدهمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان، نصرالله سجادی معاونت وزارت ورزش و جوانان به همراه رباب شهریان معاون این وزارت خانه در بخش بانوان از این اردو بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی برگزاری دوازدهمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان در محل فدراسیون هندبال ساعتی قبل نصراله سجادی معاونت فنی و ورزش‌ قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به همراه رباب شهریان معاون وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان،‌از نزدیک نظاره گر این اردو بودند.

نصرالله سجادی در گفتگو با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جویا مشکلات هندبالی‌ها شد و اظهار امیدواری کرد که تیم ملی هندبال ایران نتایج قابل قبولی در مسابقات آسیایی اندونزی کسب کند.

همچنین رباب شهریان در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: در حمایتی که از رشته‌های مختلف در برنامه داشتیم از همه اردوها بازدید کردیم باید فرصت حضور زنان در عرصه‌های قهرمانی را فراهم کنیم.

همینطور که در مسابقات المپیک آسیایی اینچئون هم دیدیم ورزشکاران بانوی کشورمان نتایج قابل قبولی را کسب کردند و خیلی از انتظارات را برآورده کردند هدف گذاری بلند مدتی در رشته‌های ورزشی بانوان داریم.

وی درادامه افزود: رشته هندبال اولین ورزش توپی است که توانسته مجوز حضور با حجاب را در میادین بین‌المللی داشته باشد هندبال ورزش پر آسیبی است اما هیجان بالایی دارد.

*حرفه‌ای کار کردن در این رشته انگیزه بالایی می طلبد

نائب رئیس بانوان خوش فکر هستند و زحمات زیادی در بخش بانوان این رشته کشیده‌اند امیدواریم در آینده با برنامه محوری بتوانند کسب نتیجه کنند.

شهریان خطاب به بازیکنان تیم ملی هندبال گفت: شما نماینده یک جامعه هندبال خواهید بود انتظار داریم که با انگیزه و هدفی بزرگ در مسابقات حضور داشته باشید مرضیه یوسف سرمربی تیم سال‌های سال در این رشته ورزشی فعالیت کرده است سعی خواهیم کرد که حمایت‌های لازم را از ورزش هندبال داشته باشیم و نگاه ویژه‌ای به این رشته خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار