مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره با عنوان آیین همیاران تسنیم در منطقه خبر داد.

راضیه کمانی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره تسنیم اظهار کرد: اداره امور بانوان منطقه 5 همزمان با ولادت امام حسن عسگری اقدام به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره با عنوان همیاران تسنیم می‌کند.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری جشنواره افزود: این جشنواره در روز چهارشنبه 8 بهمن در سالن همایش اجتماعات منطقه برگزار می‌شود.

کمانی تصریح کرد: اختتامیه سومین جشنواره با عنوان همیاران تسنیم با حضور شهردار منطقه معاون اجتماعی و شهرداران نواحی مدیران اجتماعی و ادارات نواحی، سرگروه تمامی فعالیتهای خرد محلی راه یافته به جشنواره در منطقه برگزار می‌شود.

ارایه فعالیت یک یا چند گروه برتر منطقه 5 در قالب پاورپوینت، ارایه لوح تقدیری و هدایای نقدی به برگزیدگان در دوره بخش خلاقیتهای فرهنگی و هنری و بخش ابتکارات جامعه محور و ارایه لوح سپاس به تمامی شرکت کنندگان از جمله ویژه برنامه‌های این جشنواره است.

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 ادامه داد: جشنواره با رویکرد جلب مشارکت و ارتقا سرمایه اجتماعی بانوان و با محورهای 5 گانه ابتکارات جامعه محور از جمله توانمندسازی اجتماعی فرهنگی بانوان سبک زندگی اسلامی ایرانی نهاد خانواده یکدلیل و ایثار مشارکت اجتماعی برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: دستاوردهای جشنواره که در نتیجه یک کارگروهی داوطلب است که درقالب عکس، کتابچه، تجربیات، مستندات، پیگیریها، فلش کارت، کارت پستال، کلاژ و غیره است مورد ارزیابی قرار گرفته و در اختتامیه منطقه مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

کمانی در پایان در بخش خلاقیتهای هنری سومین جشنواره تسنیم که از دو بخش تشکیل شده است گفت: جشنواره تسنیم در 2 بخش از مد و پوشش اسلامی ایرانی، بخش جانبی، عکس با موضوع زن، شهر، فعالی با پوشش اسلامی ایرانی و بخش دیگری با عنوان بهترینها از دور ریختنی‌ها تشکیل شده است.

گفتنی است هدایای به رسم یادبود بهترین آثار راه یافته به نمایشگاه جشنواره تسنیم در بوستان گفتگو اهدا خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در اختتامیه جشنواره به خانه‌های تسنیم محلات مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اختتامیه ، تسنیم ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار