قائم مقام منطقه یک گفت: کارکنان منطقه یک امروز ظهر در محوطه ساختمان مرکزی شهرداری منطقه یک در توهین به مقدسات اسلام واکنش نشان می‌دهند.

بهروز رضایی قائم مقام و فرمانده بسیج منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به واکنش کارکنان منطقه یک در توهین به مقدسات اسلام  اظهار کرد:‌ کارمندان شهرداری  منطقه یک در اعتراض به اقدام  موهن نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه پیامبر اسلام(ص) امروز تجمع می‌کنند.

وی در ادامه گفت: کلیه کارمندان شهرداری منطقه یک  ضمن محکومیت این عمل شنیع از همه ملت‌های آ‌زاد جهان به ویژه مسلمانان می‌خواهند با حفظ وحدت و با محکوم کردن این اهانت نابخشودنی صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند تا دیگر شاهد چنین جسارت‌های نابخشودنی و تاسف بار به  جهان اسلام نباشیم.

رضایی بیان کرد: در این سال‌ها که شاهد رشد روز افزون  اسلام به اقصل نقاط عالم هستیم، اسلام ستیزان از انجام هر گونه جنایتی جهت تیره کردن چهره نورانی اسلام  دریغ نمی‌ورزند و با ایجاد گروه‌های تکفیری امثال داعش، طالبان، بوکوحرام و موارد دیگر به عنوان نمایندگان واقعی امت اسلامی، سعی در سخره گرفتن و توهین به پیامبر اسلام و کتاب مقدس مسلمانان و ایجاد اختلاف بین آ‌ن ها را دارند.

وی با اشاره به آ‌یه شریفه " وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ" تصریح کرد: دشمنان اسلام باید بدانند خورشید همیشه پشت ابرها  قرار نمی‌گیرد و اگر همه نیروهای خود را جمع کنند هرگز موفق نمی‌شوند از گسترش روز افزون اسلام جلوگیری کنند، چرا که این وعده حتمی خداوند است که مستضعفین روز زمین نجات پیدا کرده و اسلام در سرتاسر گیتی به پیشوای خلف صالح پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت مهدی موعود (عج) گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.