"ماهی سیاه کوچولو" اولین فیلم بلند مجید اسماعیلی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است.مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ «ماهی سیاه کوچولو» اولین فیلم بلند مجید اسماعیلی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است.مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«ماهی سیاه کوچولو»
 
داستان فیلم سینمایی"ماهی سیاه کوچولو"در دهه ۶۰ می گذرد و در خلاصه داستان این فیلم چنین آمده است: اگر ناگهان پرنده ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته هاست اما اگر پرنده ای پرید شاید پی دانه ای می رود جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته ها یورش می برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العمل شان را یکپارچه کرده اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می دانند. آنها آگاهی بر نشانه ها را طی آموختن "آئین دلاوری» زیست کرده و می دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

«ماهی سیاه کوچولو»
 
حضور مریلا زارعی در نقشی متفاوت از ویژگی های این اثر است. زارعی سال گذشته با فیلم "شیار ۱۴۳" سیمرغ فجر را برد و انتظارها از او برای ایفای نقشی متفاوت بالا رفته است.

«ماهی سیاه کوچولو»


«ماهی سیاه کوچولو»

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار