نایب رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر است نمایندگان شورا در تدوین بودجه سال 94شهرداری تدبیر نمایندگان مجلس را لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی شاکری نایب رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز شورا به فصل بودجه نویسی در مجلس و شورای اسلامی شهر تهران اشاره و اظهار کرد:‌ امیدوارم با توجه به شرایط اقتصاد مقاومتی شورای اسلامی شهر تهران تدابیر مجلس در تدوین بودجه را برای شهر تهران لحاظ کند.

وی به تدوین بودجه سال 94مجلس شورای اسلامی بر اساس نفت 25دلاری اشاره کرد و افزود:‌ امیدوارم این موضع در تدوین بودجه سال 94شهرداری تهران نیز توسط شورا لحاظ شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اصلاح ساختاری و اولویت‌ها در اجرای پروژه‌ها باید به عنوان مهمترین برنامه شهرداری تهران در سال 94قرار گیرد، تصریح کرد: مسئله بافت فرسوده و شرایط ویژه برخی از مناطق شهر تهران به این جهت از مسائلی است که باید در بودجه سال 94 در اولویت قرار گیرد.

شاکری خطاب به حافظی در رابطه با خودکامگی شهرداری، گفت: بهتر است به جای واژه خودکامگی از عبارت تذکر استفاده کرد چرا که شهرداری تهران با اقدامات مناسب خود در طول سال‌های گذشته مدیریت جهادی را به شیوه‌ای مناسب معنا کرده است.

وی یکی از اقدامات حائز اهمیت شهرداری تهران را افزایش سرانه فضای سبز از 9متر به 15متر عنوان کرد و گفت: همین مسئله یکی از عوامل مهم و موثر در کاهش آلودگی هوای شهر تهران است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: بهتر است در کنار تذکراتی که به شهرداری تهران می‌دهیم اقدامات موثر آن را نیز بیان کنیم تا تعادل برقرار شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، بودجه ، تدوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار