جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تشدید فعالیت های انتظامی و دستگیری چهار قاتل و شرور در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ "فرهاد بنایی" جانشین انتظامی ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،  تشریح این اقدامات گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و همکاری اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر مخفیگاه قاتلانی که جوانی را روبروی گیم نت به قتل رسانده بودند، شناسایی کردند.
 
وی افزود: ماموران پس از شناسایی و محاصره مخفیگاه متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر از قاتلین به همراه 8 نفر دیگر که در حال استعمال مواد مخدر بودند را دستگیر و در این راستا سه دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودروی سواری را توقیف و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و کراک کشف و ضبط کردند.
 
این مقام مسئول در بیان دیگر موفقیت های این طرح تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه پلیس ایرانشهر، دو راکب مسلح موتورسیکلت که باعث ایجاد رعب و وحشت در بخش بمپور این شهرستان بودند دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ"فرهاد بنایی" در پایان خاطر نشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی محکم و قاطع خواهد بود و همکاری مردم در این زمینه ارتقای امنیت و رفاه اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۵:۵۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
خدا کنه از این خبرها هر روز بیشتر از دیروز بشنویم.
دستتون واقعا درد نکنه.
آخرین اخبار