حافظی در جلسه امروز شورا:

4هزار و 700 مرگ منتصب به‌آلودگی هوا در تهران/ شورا به ماشین امضای برخی آقایان تبدیل شده

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت : سالانه 4هزار و 700 نفر در تهران جان خود را بر اثر آ‌لوگی هوا از دست می‌دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز شورا با اشاره به روز هوای پاک(29 دی ماه) اظهارکرد: بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت در سال 2014 هر ساله هفت میلیون نفر در دنیا جان خود را بر اثر آلودگی هوا از دست می‌دهند که این به معنای مرگ یک نفر از هر هشت نفر است.

وی میزان این مرگ و میرها در تهران را سالانه حدود 4هزار و 700نفر عنوان کرد و افزود: اما باید در نظر داشت که گزارش‌های اعلام شده در خصوص تعیین آلودگی هوا به صورت میانگین است در حالی که باید  این میزان بر اساس هر منطقه اعلام شود.

 رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیته تخصیص اعتبار در تاریخ 10آذر ماه امسال دستور آغاز پروژه‌ احداث پژوهشگاه و بیمارستان رویان را صادر و حتی ردیف بودجه آن را تعیین کرد در حالی که کمیته تخصیص از چنین وظیفه‌ای برخوردار نیست و ایجاد دریافت بودجه بر عهده شورا است نه کمیته تخصیص.

حافظی با بیان اینکه شورا متاسفانه به ماشین امضای برخی از آقایان تبدیل شده، تصریح کرد: متاسفانه  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز اطلاعی از این امر نداشته است.

 انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، ردیف ، تصمیم ، شورا ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار