کارگردان فیلم «مرگ ماهی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رقابت بین بازیگرهای کارم سطح هنری کار را بالا برد

«روح‌الله حجازی» گفت: حضور بازیگران حرفه‌ای و رقابت میان آنها سطح هنری فیلم را بالا برد.

روح ا... حجازی کارگردان فیلم "مرگ ماهی" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه فیلم "مرگ ماهی" تا چه اندازه می‌تواند مورد استقبال قرار بگیرد و نسبت به فیلم‌های دیگر چه امتیازی دارد، گفت: چون فیلم‌های دیگر را ندیدم پس ادعایی ندارم و امسال به طور قطع فیلم‌های خوبی را شاهد هستیم و ما سعی کردیم با ساختن یک فیلم خوب و استاندارد به چشم دل و عقل مخاطب احترام بگذاریم و سطح سلیقه مخاطب را به جهت تکنیکی ارتقا دهیم تا فیلم چشم‌نواری را ببینند.

وی افزود: در مورد قصه هم سعی کردیم طوری باشد که شیوه روایت آن برای مخاطب جذاب باشد و مخاطب را درگیر کند و بعد از دیدن فیلم حال خوبی داشته باشد پس فیلم اگر خوب باشد راه خودش را می‌رود.

این کارگردان در خصوص شکایت "مهناز افشار" و جوابیه خودش به او بیان کرد: اتفاق خیلی مهم نبود که داخل مطبوعات شیوع پیدا کرد در صورتی که من خیلی دوست داشتم مهناز افشار در فیلم باشد ولی قسمت نشد و در فیلم‌های بعد با هم همکاری خواهیم کرد، در زمینه حل این اختلاف و ختم به خیر شدن ماجرا صحبت‌هایی هم با خانه سینما شده است.

حجازی در مورد برنامه "یک فیلم یک سلام" گفت: برنامه خوبی ترتیب داده شده است و به جشنواره کمک می‌کند که تنور آن داغ‌تر شود و توجه ویژه‌ای به انونس و پوستر و لوازم تبلیغاتی فیلم می‌شود و یک نوع پیش درآمد و مقدمه‌ برای ورود به فضای جشنواره ای است.

وی در خصوص جمع‌ کردن و همکاری با بازیگران سرشناس در "مرگ ماهی" اظهار داشت: آنها اول بخاطر فیلمنامه خوب و بعد بخاطر سابقه خودم و آثاری که از من دیده بودند مشغول کار در این فیلم شدند و به مشکلی برنخوردیم و فضا هم بین بازیگرها یک فضای خوب رقابتی بود و این فضا باعث شد که شاهد بازی‌های چشمگیر و یک‌دست باشیم.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار