به‌روز باشید؛

ده‌ها سایت خبری در گوشی شما + دانلود نرم افزار

اگر علاقه دارید که همیشه به اخبار روز دسترسی داشته باشید، می توانید با نصب برنامه "رصد سایبری" به صورت لحظه ای اخبار سایت های خبری را مشاهده کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در عصر ارتباطات و تکنولوژی روز که در پیش داریم همه دوست دارند به اخبار روز به سرعت و با کمترین هزینه و در سهولت بسیار آسان به دست بیاورند. در برنامه "رصد سایبری" مجموعه ای از بهترین سایت های خبری، تحلیلی و سالم از لحاظ محتوا را گرد هم قرار داده تا همه بتوانند به سرعت به مطالب خبری روز با محتوایی کارآمد دسترسی داشته باشند. تعدادی از سایت های خبری موجود در برنامه عبارت اند از: وبگردی 20:30، خبرگزاری فارس،  نسیم، جوان آنلاین و ... . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ممانعت از به خواب رفتن دستگاه، استفاده کم از داده های اینترنت، سرعت بالا در بارگذاری و به روز رسانی اشاره کرد.

ده ها سایت خبری در گوشی شما + دانلود نرم افزار ده ها سایت خبری در گوشی شما + دانلود نرم افزار

ده ها سایت خبری در گوشی شما + دانلود نرم افزار ده ها سایت خبری در گوشی شما + دانلود نرم افزار

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 3 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2  بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلام رضا
۱۹:۳۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
باسلام گوشی من سامسونگ مدل چی 5پرو هستش واندرویدش بالاست وبه روز رسانی شده قبلآ yjc یا همان باشگاه خبرنگاران جوان را داشتم و اخبار را دنبال میکردم ولی الان هرکاری میکنم نمیتوانم نصبش کنم خواهشمندم راهنماییم کنید که چطوری شبکه خبر یاهمان yjc(باشگاه خبرنگاران جوان)را برروی گوشیم نصب کنم ممنونم..‌.حق نگهدارتان...#یا_علی_مدد