رییس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از برنامه «یک فیلم یک سلام» گفت: امسال فیلم حاشیه ای نداریم.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران حجت الله ایوبی با حضور در برنامه یک فیلم یک سلام در جمع خبرنگاران گفت:کمبود بودجه مشکل جدی سینما و سازمان سینمایی است و مسلما مردم و اهالی سینما این مشکلات را درک میکنند.

وی افزود: فیلم سازی با محدودیت بودجه کار سختی است و لازم است یادآورشوم یک سازمان سینمایی بودجه بسیار محدود دارد و بودجه ای که ما در اختیار فارابی قرار میدهیم نهایتا به دو فیلم میرسد که فارابی با آن باید از چهل فیلم حمایت کند.

وی تاکید کرد: وقتی بودجه کم باشد عملا جلوی تجملات و زرق و برق گرفته میشود. باید بپذیریم که سینما نیاز به بودجه دارد. و بودجه سینما کم است. اما بهر حال ما به سختی عادت کرده ایم و یاد گرفتیم راهی برای عبور از بحران پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: ما امسال فیلم حاشیه ای نداریم و اصحاب رسانه نباید نگرانی ایجاد کند.

ایوبی در خصوص مجوز فیلم های راه یافته به فجر گفت: مجوز این فیلم ها برای نمایش موقت بوده و برای اکران نیاز به مجوز مجدد دارند.

ایوبی در پایان بیان کرد: برنامه یک فیلم یک سلام را دوست دارم بخاطر عملکرد و اسم آن. چون فرصتی برای تبلیغ و شناخت فیلمهاست و در نامش هم سلام استفاده شده است. دولت جدید دولت لبخند و سلام است. سلام به سینما و هنر و به همه مردم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار