نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامي:

برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان، نیازمند استفاده از ظرفیت‏های خیرین سلامت هستیم

نقوی حسینی گفت: ظرفیت‏های دولتی، پاسخگوی همه نیازهای بهداشتی- درمانی نیست و برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان، نیازمند استفاده از ظرفیت های خیرین سلامت هستیم.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)؛ سیدحسین نقوی‏حسینی با بیان این مطلب که حاشیه شهرها به شدت در حال گسترش و توسعه است، گفت: بهداشت و درمان در مناطق محروم و کم برخوردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وي تصريح كرد: ظرفیت‏های دولتی، پاسخگوی همه نیازهای بهداشتی- درمانی نیست و برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان، نیازمند استفاده از ظرفیت‌های خیرین سلامت هستیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع خیرین سلامت از ظرفیت بسیاری بالایی برخوردار است.

نقوی‏حسینی با اشاره به تبيين موضوع ساخت مدرسه برای خيرين و جلب مشاركت آنان در اين زمينه، تعداد خیرین بیمارستان‏ساز، را بسيار بيشتر از خیرین مدرسه‏ساز است، عنوان كرد و افزود: اگر اهميت سلامت، به درستی برای خیرین تبیین شود، شاهد استقبال بيش از پيش خيرين در اين حوزه خواهيم بود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامي تاکید کرد: خیرین سلامت، می توانند به ارتقای شاخص‏های بهداشتی کمک كرده و نقش موثري در سلامت جامعه ايفا كنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از تشکیل مجمع خیرین سلامت ورامین استقبال می کنیم و در صورت راه اندازی مجمع خیرین سلامت ورامین تمام تلاش خودمان را جهت سازماندهی و دعوت از خیرین سلامت انجام خواهيم داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار