مقتدا صدر؛ ابراز امیدواری کرد که شهادت شیربچه مقاومت لبنان آغازی برای زوال رژیم صهیونیستی و ارتش آن باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، رئیس جریان صدر در واکنش به شهادت فرزند شهید «عماد مغنیه» ابراز امیدواری کرد که شهادت شیربچه مقاومت لبنان آغازی برای زوال رژیم صهیونیستی و ارتش آن باشد.

 مقتدا صدر رئیس جریان صدر با صدور بیانیه‌ای با اشاره به شهادت جهاد مغنیه پسر حاج عماد مغنیه، گفت: ما خبر شهادت شیربچه مقاومت اسلامی در لبنان را با اندوه فراوان، عزت و افتخار دریافت کردیم. شهید قهرمان جهاد، فرزند مایه افتخار مقاومت یعنی حاج «رضوان» (رضوان الله تعالی علیهما) است. وی با این شهادت راه جهاد علیه دشمن اسرائیلی را برای یارانش روشن خواهد کرد همان‌گونه که پدرش به منزله مشعلی برای تمام نیروهای مقاومت بود.

در بیانیه مقتدا صدر آمده است : امیدوارم که این خونهای پاک، آغازی بر زوال دولت شر و ظلم مطلق یعنی اسرائیل نفرت‌انگیز و ارتش ظالم آن باشد و از خداوند بزرگ می‌خواهم که لبنان را در امن و امان نگه دارد.

به نوشته پایگاه خبری العهد، سید مقتدا صدر در این بیانیه به خانواده شهید جهاد ودوستدارن وی و همچنین دوستداران پدر وی تسلیت گفت و افزود: خداوند به ما و شما اجر دهد و به خانوداه وی صبر عنایت کند و امیدوارم که این مساله برای آنان الهام بخش باشد تا به جهاد و مقاومت بر ضد شر و تجاوزگری ادامه دهند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار