تفاهمنامه همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کشور برای ساخت 20 هزار واحد مسکونی جهت معلولان و مددجویان تحت پوشش به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی کشور جهت احداث 20 هزار واحد مسکن معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در غالب طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با حضور علی‌رضا تابش رییس بنیاد مسکن و هاشمی رییس سازمان بهزیستی به امضا رسید. 

بر اساس این گزارش تابش با بیان اینکه محرومان و افراد معلول و بی‌سرپرست ولی‌نعمت ما هستند گفت: تامین مسکن معلولان و بی‌سرپرست جزو اهداف بنیاد مسکن است که در پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به آن اشاره شده و همواره مورد توجه و تاکید رهبر بوده است  .

وی در ادامه یادآور شد: دولت برای تامین مسکن این افراد همکاری بسیاری خوبی داشته و خوشبختانه تا به امروز موفق بوده‌ایم.
 
تابش در ادامه تصریح کرد: در راستای این همکاری گروه هدف، روستاییان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که در این تفاهمنامه شامل معلولان و زنان بی‌سرپرست و خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکلف معلولان بالای 20 سال زنان و دختران خود سرپرست بالای 35 سال و فرزندان ترخیص شده در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و بهبود یافتگان هستند که باید حتما ساکن روستا باشند.

تابش اظهار داشت: این قرارداد شامل 20 هزار واحد مسکونی روستایی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در غالب طرح و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی بر اساس جدول توزیع استانی ارایه شده از سوی بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی خواهد بود.

وی در خصوص واحدهای مسکونی شهری ویژه این مددجویان گفت: تفاهم‌نامه چهار جانبه‌ای بین خیرین مسکن ساز و بنیاد مسکن بنیاد مستضعفان و بهزیستی در بحث و بررسی است در ادامه این جلسه هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته 14 هزار 300 واحد مسکونی برای روستاییان احداث و تحویل داده شده است که این واحدها نیز از محل بهسازی و نوسازی مسکن روستایی بوده و به همکاری بنیاد مسکن به مددجویان واگذار شده است.

هاشمی همچنین با اشاره به قرداد چهار جانبه بنیاد مسکن سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان و خیرین مسکن ساز گفت: این قرارداد به طوری تنظیم خواهد شد که تمامی افراد مستضعف جامعه صاحب واحد مسکونی شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، انقلاب ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار